Flexibel instelbaar
Slimme workflows
Slimme workflows
Overal online bereikbaar
Ondersteuning voor spraak, e-mail, chat, messaging, social messaging en generieke objecten voor routering en blending, alsook voor het meten van KPI's en het genereren van rapportages
met ondersteuning van WebRTC (zero footprint op de werkplek)
voor het bouwen van Workflows
Standaard ingebouwde gespreksopnames zijn beschikbaar als onderdeel van de functionaliteit
waarbij scoringformulieren en processen integraal onderdeel zijn
Voor een optimale inzet van personeel
Zoals een Chatbot, Website Monitoing, maar ook AI Forecasting
Sluit makkelijk aan op vele CRM pakketten, Salesforce.com, Microsoft Teams en nog veel meer.
Een Ecosysteem van applicaties met toegevoegd waarde. Voeg ze eenvoudig toe aan jouw Genesys omgeving!
Waarom Genesys Cloud?
Cloudoe implementeert, configureert, onderhoudt en ondersteunt met Genesys Cloud een hele omvangrijke Alles-in-1 oplossing, van de Marktleider in Klantcontact. In Gartner rapporten is Genesys Cloud altijd te vinden in de categorie Visionair en dat is niet meer dan terecht. Voeg dit excellente platform samen met de excellente diensten van Cloudoe en je hebt een in de markt uniek combinatie van mogelijkheden en vaardigheden.
Het Genesys Cloud platform is ontworpen met integratie en flexibiliteit in gedachten. Het is opgebouwd uit API's gecombineerd met een zeer intuïtieve Agent / Supervisor / Beheer applicatie. Doordat het gebaseerd is op API's is integreren met Genesys Cloud zeer eenvoudig en krachtig. Alle klanten van Cloudoe hebben in enige vorm integraties of stukken van de oplossing die op maat zijn gemaakt voor de betreffende klant, waardoor afhandelen van Klantcontacten zo efficiënt mogelijk wordt gemaakt.
Als het gaat om flexibiliteit op het gebied van investering, dan is Genesys Cloud ook goed doordacht. Bij meergebruik worden licenties per maand gefactureerd. Bij additionele diensten (bovenop standaard licentietypes CX1, CX2 en CX3) betaalt u alleen als deze ook daadwerkelijk door een gebruiker gebruikt wordt.
Niet onbelangrijk: Cloudoe integreert indien gewenst Genesys Cloud ook met de Cloudoe Bereikbaarheid (SIP Trunk) dienst, waardoor losse abonnementen voor telefonie niet meer nodig zijn en Cloudoe het enige aanspreekpunt wordt in de Klantcontact keten. Neem contact met ons op voor een uitgebreide presentatie en demo over dit platform én onze onderscheidend Dienstverlening!