Integraties
AI integrated
End-to-end
Waarom Talkdesk?
Artificial Intelligence als basis van moderne klantbeleving
Betere klantervaringen beginnen met Artificial Intelligence. Met AI kun je moeiteloos reageren op klantbehoeften, gepersonaliseerde service bieden en zelfs toekomstige behoeften voorspellen. Deze waardevolle inzichten helpen je echt naar jouw klanten te luisteren.
De Talkdesk CX Cloud™ en Industry Experience Clouds™ zijn uitgerust met generatieve AI om jouw klantenservice te automatiseren, agents te ondersteunen, verborgen kansen bloot te leggen en AI operationeel te maken.
Dit gezamenlijk leidt tot verbeterde klantbelevingen en wie wil dat nou niet!
Talkdesk biedt de meest complete oplossing voor klantbeleving op één wereldwijd cloud-native platform, erkend door Gartner als het topbedrijf dat tegemoetkomt aan klantenserviceambities.
Met snelle implementatie en gebruiksgemak kunnen agents en medewerkers snel aan de slag zonder uitgebreide training, terwijl beheerders moeiteloos verbeteringen kunnen doorvoeren.
Profiteer van naadloze integraties met meer dan 60 CRM- en bedrijfssystemen, plus toegang tot een marktplaats met meer dan 80 contactcenterapplicaties en -diensten.
Pas het platform gemakkelijk aan aan evoluerende zakelijke behoeften met een hoog niveau van configuratie, personalisatie en aanpassing.
Gebruik de kracht van AI voor hogere efficiëntie, lagere kosten en datagedreven klantinteracties.
Met Talkdesk kunnen bedrijven rekenen op een veilig platform met enterprise-schaal, een gegarandeerde uptime van 100% en wereldwijde gesprekskwaliteit, ondersteunend voor meer dan 1800 bedrijven wereldwijd.