Eind 2019 zijn de gesprekken tussen Cloudoe en AS Watson gestart. De complexiteit van de wensen van AS Watson bestond vooral uit de behoefte aan Proces- en Ketensturing en het proces rondom bij e-mail. Cloudoe had ondertussen een embedded applicatie ontwikkeld (de AMI) en had al bij een aantal klanten Ketensturing geïmplementeerd. Na een aantal Discoverysessies bleek dat Cloudoe exact aan de vraag van AS Watson kon voldoen en heeft ASW Cloudoe verkozen als dé partij om hun nieuwe Omnichannel Contact Center te leveren, op basis van Genesys Cloud en de AMI. De implementatie heeft in zeer nauw partnership plaatsgevonden.
Belangrijke kenmerken van het project waren onder andere Proces- en Ketensturing, gebaseerd op Genesys Cloud (Scripting) en integraties met backend systemen, bulk e-mailfunctionaliteit, integratie met SAP en een externe Chatbot, koppeling met een Kennisbank-applicatie, steekwoordherkenning en routering, complexe Callflows en Telefonie-infrastructuur op basis van Cloudoe (Telco) bouwblokken, koppeling met Business Intelligence voor rapportage en analyses, en Quality Monitoring.
‘Na een zeer zorgvuldig selectietraject hebben we met het team van Cloudoe op onze Customer Support afdeling op prettige en deskundige wijze Genesys Cloud geïmplementeerd. ’ - AS Watson (Kruidvat, Trekpleister, Prijsmepper, ICI PARIS XL en Pour Vous)
Harry
staat je graag te woord!