Cloudia Help
Met meer gemak de vragen van je klanten beantwoorden? Cloudia helpt je. Cloudia Help is een zelflerend kennismanagementsysteem, waarmee je jouw customer experience verbetert en veel tijd wordt bespaart. 

Cloudia Help(t)

Je klanttevredenheid, conversieratio én medewerkerstevredenheid stijgt met Cloudia Help.

Door veelgestelde vragen automatisch te ondervangen, bespaar je veel tijd. En heb je de mogelijkheid om consistent te zijn in je antwoorden. En áltijd te antwoorden. Ook wanneer er geen medewerkers meer aan het werk zijn. Jouw service-medewerker Cloudia gaat dag en nacht door. Je klanten hebben dus precies wanneer het ze uitkomt een antwoord op hun vragen. Je klanttevredenheid stijgt, evenals je conversie. En het levert je uiteraard een flinke tijdwinst op.

Maar ook je medewerkerstevredenheid stijgt. Want nu agents niet langer veel tijd kwijt zijn aan steeds terugkerende vragen, kunnen ze zich richten op andere belangrijke zaken of complexere klantvragen.

Cloudia helpt goed en consistent

Het werken met Cloudia heeft nog meer voordelen. Je kennis is niet langer meer versnipperd door je organisatie, maar verzameld en gewaarborgd op een centrale plek. Je servicemedewerkers hoeven niet lang meer te zoeken naar het juiste antwoord. Zo worden meer vragen juist en consistent beantwoord in minder tijd. 

Bovendien leer je door het gebruik van Claudia Help te analyseren je klanten nog beter kennen. Inzicht in veel voorkomende (sub)vragen, biedt weer mogelijkheid tot uitbreiding en aanscherping. Waardoor de service verbetert en je profijt steeds groter wordt.