๐ฉ๐ฎ๐ป ๐๐ผ๐ฐ๐ถ๐ฎ๐น ๐ฐ๐ต๐ฎ๐ผ๐ ๐ป๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐ผ๐๐ฒ๐ฟ๐๐ถ๐ฐ๐ต๐ ๐ผ๐ฝ ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐ฝ๐น๐ฎ๐๐ณ๐ผ๐ฟ๐บ.
โ
Een comment op Instagram, een vraag via facebook of een klacht op X, voor de klant maakt het niet uit via welk kanaal ze contact opnemen. Ze verwachten snel antwoord, duidelijkheid en overal dezelfde aandacht en kwaliteit. Voor organisaties is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe houd je overzicht als alles verspreid binnenkomt? Dit is precies waar ๐๐ฒ๐ป๐ฒ๐๐๐ ๐ฆ๐ผ๐ฐ๐ถ๐ฎ๐น ๐๐ป๐ด๐ฎ๐ด๐ฒ๐บ๐ฒ๐ป๐ jou bij kan helpen.
โ
Genesys Social Engagement brengt alle gegevens van de verschillende kanalen op een platform. Hierdoor komt alles overzichtelijk op รฉรฉn plek te staan. Dat bespaart eindeloos zoeken tussen kanalen en levert je medewerker kostbare tijd op. Waar Genesys Social eerder al privรฉberichten op social media ondersteunde, kun je nu ook reageren op publieke reacties via Facebook, X en Instagram.
โ
๐ช๐ฎ๐ ๐บ๐ฎ๐ฎ๐ธ๐ ๐๐ฒ๐ป๐ฒ๐๐๐ ๐ฆ๐ผ๐ฐ๐ถ๐ฎ๐น ๐๐ป๐ด๐ฎ๐ด๐ฒ๐บ๐ฒ๐ป๐ ๐๐ผ ๐ธ๐ฟ๐ฎ๐ฐ๐ต๐๐ถ๐ด?
Alle berichten op รฉรฉn plek
Alles wordt opgeslagen, zodat klanten niet steeds opnieuw hun verhaal hoeven te doen
Herken het sentiment van berichten en prioriteer waar nodig
Naadloze integratie met telefonie, e-mail en livechat
โ
Social media is een krachtig klantcontactkanaal, maar alleen als je het goed organiseert. Benieuwd hoe je social interacties slim en efficiรซnt beheert? Neem contact met ons op!