Van social chaos naar overzicht op een platform

๐—ฉ๐—ฎ๐—ป ๐˜€๐—ผ๐—ฐ๐—ถ๐—ฎ๐—น ๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ผ๐˜€ ๐—ป๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜‡๐—ถ๐—ฐ๐—ต๐˜ ๐—ผ๐—ฝ ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฝ๐—น๐—ฎ๐˜๐—ณ๐—ผ๐—ฟ๐—บ.

โ€

Een comment op Instagram, een vraag via facebook of een klacht op X, voor de klant maakt het niet uit via welk kanaal ze contact opnemen. Ze verwachten snel antwoord, duidelijkheid en overal dezelfde aandacht en kwaliteit. Voor organisaties is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe houd je overzicht als alles verspreid binnenkomt? Dit is precies waar ๐—š๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐˜€๐˜†๐˜€ ๐—ฆ๐—ผ๐—ฐ๐—ถ๐—ฎ๐—น ๐—˜๐—ป๐—ด๐—ฎ๐—ด๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜ jou bij kan helpen.

โ€

Genesys Social Engagement brengt alle gegevens van de verschillende kanalen op een platform. Hierdoor komt alles overzichtelijk op รฉรฉn plek te staan. Dat bespaart eindeloos zoeken tussen kanalen en levert je medewerker kostbare tijd op. Waar Genesys Social eerder al privรฉberichten op social media ondersteunde, kun je nu ook reageren op publieke reacties via Facebook, X en Instagram.

โ€

๐—ช๐—ฎ๐˜ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ธ๐˜ ๐—š๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐˜€๐˜†๐˜€ ๐—ฆ๐—ผ๐—ฐ๐—ถ๐—ฎ๐—น ๐—˜๐—ป๐—ด๐—ฎ๐—ด๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜ ๐˜‡๐—ผ ๐—ธ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฐ๐—ต๐˜๐—ถ๐—ด?

Alle berichten op รฉรฉn plek

Alles wordt opgeslagen, zodat klanten niet steeds opnieuw hun verhaal hoeven te doen

Herken het sentiment van berichten en prioriteer waar nodig

Naadloze integratie met telefonie, e-mail en livechat

โ€

Social media is een krachtig klantcontactkanaal, maar alleen als je het goed organiseert. Benieuwd hoe je social interacties slim en efficiรซnt beheert? Neem contact met ons op!