De wereld van klantcontact verandert snel, maar de uitdagingen blijven: inefficiรซnte processen, (te) hoge kosten, ontevreden klanten door lange wachttijden en een klantenservice die niet altijd bereikbaar is. Talkdesk Autopilot Voice biedt een oplossing die deze pijnpunten direct aanpakt met AI-gedreven efficiรซntie en gebruiksvriendelijkheid.
โ
๐ช๐ฎ๐ ๐ถ๐ ๐ง๐ฎ๐น๐ธ๐ฑ๐ฒ๐๐ธ ๐๐๐๐ผ๐ฝ๐ถ๐น๐ผ๐ ๐ฉ๐ผ๐ถ๐ฐ๐ฒ?
โTalkdesk Autopilot Voice is een virtuele assistent die werkt op basis van AI. Deze assistent neemt veelvoorkomende vragen automatisch af, begrijpt klantintenties door middel van Natural Language Processing (NLP) en haalt relevante informatie uit systemen zoals je CRM. Voor complexere vragen schakelt het moeiteloos door naar een live agent, zonder dat klanten hun vraag opnieuw hoeven te stellen.
โ
๐๐ผ๐ฒ ๐บ๐ฎ๐ฎ๐ธ๐ ๐๐๐๐ผ๐ฝ๐ถ๐น๐ผ๐ ๐ฉ๐ผ๐ถ๐ฐ๐ฒ ๐ต๐ฒ๐ ๐๐ฒ๐ฟ๐๐ฐ๐ต๐ถ๐น?
- ๐๐น๐๐ถ๐ท๐ฑ ๐ฏ๐ฒ๐ฟ๐ฒ๐ถ๐ธ๐ฏ๐ฎ๐ฎ๐ฟ: Ononderbroken 24/7 beschikbaarheid zorgt ervoor dat klanten nooit meer te lang hoeven wachten of zonder antwoord blijven.๐
- ๐๐ถ๐ฟ๐ฒ๐ฐ๐๐ฒ ๐ผ๐ฝ๐น๐ผ๐๐๐ถ๐ป๐ด๐ฒ๐ป: Door automatisering van standaardvragen en gebruik van data uit jouw systemen krijgen klanten sneller antwoord. Dit verlaagt de wachttijden en verhoogt de tevredenheid.โก
- ๐๐ฎ๐ด๐ฒ๐ฟ๐ฒ ๐ธ๐ผ๐๐๐ฒ๐ป: Door routinetaken te automatiseren wordt de werkdruk van agents verlaagd, waardoor je team zich kan richten op complexe en waardevolle gesprekken. Dit bespaart kosten en verhoogt de efficiรซntie.๐
- ๐ ๐ฒ๐ฒ๐ฟ ๐๐ผ๐น๐ฑ๐ผ๐ฒ๐ป๐ถ๐ป๐ด ๐๐ผ๐ผ๐ฟ ๐ฎ๐ด๐ฒ๐ป๐๐: Minder repetitieve taken betekent dat agents zich kunnen focussen op wat รฉcht belangrijk is: het helpen van klanten bij unieke uitdagingen.๐
Wil je weten hoe Talkdesk Autopilot Voice jouw klantenservice kan verbeteren? Neem contact met ons op!