๐—ง๐—ฎ๐—น๐—ธ๐—ฑ๐—ฒ๐˜€๐—ธ ๐—”๐˜‚๐˜๐—ผ๐—ฝ๐—ถ๐—น๐—ผ๐˜ ๐—ฉ๐—ผ๐—ถ๐—ฐ๐—ฒ: ๐—ฆ๐—น๐—ถ๐—บ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ธ๐—น๐—ฎ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ป๐˜€๐—ฒ๐—ฟ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฐ๐—ฒ ๐—บ๐—ฒ๐˜ ๐—”๐—œ

De wereld van klantcontact verandert snel, maar de uitdagingen blijven: inefficiรซnte processen, (te) hoge kosten, ontevreden klanten door lange wachttijden en een klantenservice die niet altijd bereikbaar is. Talkdesk Autopilot Voice biedt een oplossing die deze pijnpunten direct aanpakt met AI-gedreven efficiรซntie en gebruiksvriendelijkheid.
โ€

๐—ช๐—ฎ๐˜ ๐—ถ๐˜€ ๐—ง๐—ฎ๐—น๐—ธ๐—ฑ๐—ฒ๐˜€๐—ธ ๐—”๐˜‚๐˜๐—ผ๐—ฝ๐—ถ๐—น๐—ผ๐˜ ๐—ฉ๐—ผ๐—ถ๐—ฐ๐—ฒ?
โ€Talkdesk Autopilot Voice is een virtuele assistent die werkt op basis van AI. Deze assistent neemt veelvoorkomende vragen automatisch af, begrijpt klantintenties door middel van Natural Language Processing (NLP) en haalt relevante informatie uit systemen zoals je CRM. Voor complexere vragen schakelt het moeiteloos door naar een live agent, zonder dat klanten hun vraag opnieuw hoeven te stellen.
โ€

๐—›๐—ผ๐—ฒ ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ธ๐˜ ๐—”๐˜‚๐˜๐—ผ๐—ฝ๐—ถ๐—น๐—ผ๐˜ ๐—ฉ๐—ผ๐—ถ๐—ฐ๐—ฒ ๐—ต๐—ฒ๐˜ ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ถ๐—น?
- ๐—”๐—น๐˜๐—ถ๐—ท๐—ฑ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ถ๐—ธ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ: Ononderbroken 24/7 beschikbaarheid zorgt ervoor dat klanten nooit meer te lang hoeven wachten of zonder antwoord blijven.๐Ÿ•’
- ๐——๐—ถ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ฒ ๐—ผ๐—ฝ๐—น๐—ผ๐˜€๐˜€๐—ถ๐—ป๐—ด๐—ฒ๐—ป: Door automatisering van standaardvragen en gebruik van data uit jouw systemen krijgen klanten sneller antwoord. Dit verlaagt de wachttijden en verhoogt de tevredenheid.โšก
- ๐—Ÿ๐—ฎ๐—ด๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ธ๐—ผ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ป: Door routinetaken te automatiseren wordt de werkdruk van agents verlaagd, waardoor je team zich kan richten op complexe en waardevolle gesprekken. Dit bespaart kosten en verhoogt de efficiรซntie.๐Ÿ“‰
- ๐— ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐˜ƒ๐—ผ๐—น๐—ฑ๐—ผ๐—ฒ๐—ป๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜ƒ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฎ๐—ด๐—ฒ๐—ป๐˜๐˜€: Minder repetitieve taken betekent dat agents zich kunnen focussen op wat รฉcht belangrijk is: het helpen van klanten bij unieke uitdagingen.๐Ÿ™Œ

Wil je weten hoe Talkdesk Autopilot Voice jouw klantenservice kan verbeteren? Neem contact met ons op!