Our solutions
valuable connections made together!
Welcome.
Cloudoe biedt klantcontact oplossingen, volledig afgestemd op de behoefte van jouw klanten en organisatie.
hoe we helpen
Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap
Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent
Cloudoe implementeert een op maat gemaakt knowledge center dat gebruikt kan worden voor het ophalen van kennis voor elk bedrijfsonderdeel
Krijg inzicht in alle servicelevels en individuele agenten. Hiermee kun je als organisatie datagericht sturen op het optimaliseren van de klantcontactfunnel en agentperformance
Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap
Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent
Alle informatie wordt in real-time bijgehouden
Cloudoe maakt dashboards gebaseerd op de behoefte van elk type medewerker
Nieuwe inzichten en ontwikkelingen worden geïmplementeerd, hierbij verzorgen we een onboarding
Cloudoe blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, daarbij informeren we onze klanten over de nieuwe mogelijkheden
Cloudoe maakt gebruik van AI technologieën om het klantcontact te verbeteren zoals emotie detectie bij telefonische gesprekken en automatische samenvattingen van klantgesprekken
Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap
Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent
Cloudoe implementeert een op maat gemaakt knowledge center dat gebruikt kan worden voor het ophalen van kennis voor elk bedrijfsonderdeel
Krijg inzicht in alle servicelevels en individuele agenten. Hiermee kun je als organisatie datagericht sturen op het optimaliseren van de klantcontactfunnel en agentperformance
Cloudoe maakt een logische invulling van het klantcontact landschap
Agenten worden slim ingedeeld gebaseerd op de kwalificatie van de agent
Alle informatie wordt in real-time bijgehouden
Cloudoe maakt dashboards gebaseerd op de behoefte van elk type medewerker
Nieuwe inzichten en ontwikkelingen worden geïmplementeerd, hierbij verzorgen we een onboarding
Cloudoe blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen, daarbij informeren we onze klanten over de nieuwe mogelijkheden
Cloudoe maakt gebruik van AI technologieën om het klantcontact te verbeteren zoals emotie detectie bij telefonische gesprekken en automatische samenvattingen van klantgesprekken
What we do
Due to our years of experience, we know how to efficiently optimise processes, how the implementation trajectory for improving customer contact works and how to offer you the best possible solution.
One of our biggest pillars is personal contact. At Cloudoe, we are always there for you and, in addition to our implementation team, we also have a great support team that will always help you find the answer to your question.
Our support is always dedicated to provide an excellent service. We think along with the challenges you face, even if it lies outside our direct sphere of influence. With our experience, we hae a thorough understanding on how to optimise processes and how to best assist our customers with the challenges they encounter.
Genesys Cloud, the trusted all-in-one Cloud platform. With its API-based open architecture, Genesys offers the future of CX.
Transform customer experiences and increase operational efficiency with the AI-powered cloud contact center platform.
The email solution developed by Cloudoe for Genesys Cloud for advanced processing of large email flows.
For all your business calls, video calls and provider services.
Dianne would love to talk to you!
Get in touch